Mangler I et flyttefirma til jeres kommende kontorflytning er vi den rette samarbejdspartner. Vi tilbyder altid et gratis og uforpligtende tilbud med gratis besigtigelse, før I skal flytte, sådan garanterer vi at alle forventninger og deadlines mødes. Vi tilbyder altid skræddersyede løsninger, der passer til jeres krav.
Vi kan selvfølgelig også være behjælpelig, hvis I skal flytte internt på kontoret.
Vi kigger meget gerne forbi til et gratis og uforpligtende tilbud på jeres erhvervsadresse!
Det sparer jer for en masse besvær med en detaljeret beskrivelse af jeres indbo og jeres forhold og muligheder for misforståelser. Det giver også en bedre pris, når alle detaljerne er på plads med det samme. Et besøg tager ca. 10-20 minutter og vi aftaler et tidspunkt der passer jer.
Det er de færreste, der har erfaring med erhvervsflytninger, som ofte kan virke uoverskuelige. Få nogle gode tips til, hvordan I klarer jeres erhvervsflytning.
Hos Thuesens Møbeltransport ApS gør vi vores for at minimere jeres downtime. Med god planlægning og forberedelse kan jeres flytning være hurtigt overstået! Når I flytter er det vigtigt, at det kan foregå således, at jeres arbejde bliver påvirket mindst muligt. Derfor tilbyder vi også flytninger i weekender, så jeres flytning kan foregå uden at skabe forstyrrelser i jeres daglige arbejde. Flytning fra A til B uden tabt arbejdstid.
En erhvervsflytning kan hurtigt blive et stort stykke arbejde men det behøver ikke være besværligt.
Vil I spare tid og kræfter, så kan vi varetage alle dele af opgaven. Alt fra pakning af arkiv og IT, afmontering af skærme og lamper til udpakning og montering på ny adresse. Altid skræddersyede løsninger der matcher jeres behov.
Vi klarer mange opgaver, kontakt os endelig hvis du har spørgsmål.
Vi påtager os opgaver i størrelserne 1-25 arbejdspladser eller større, hvis jeres erhvervsflytning kan foregå over flere dage.
Hvis I ønsker et tilbud på jeres flytning eller har spørgsmål, så send en mail på Thuesens@live.dk eller ring på 86 27 78 01.
Minimer driftforstyrrelser:
Udtænk hvordan indretningen i de nye lokaler skal være:
Informer ansatte i god tid:
Ja, vi udlejer og leverer flyttekasser.
Du kan vælge blot at bruge dem i forbindelse med flytningen, eller hvis du skal have opmagasineret nogle genstande inden du er klar til at flytte ind på din nye adresse.
Det er altid en fordel at bestille din flytning i god tid, da sandsynligheden for at vi kan efterkomme dine ønsker, er større hvis vi ved det i god tid.
Dog bestræber vi os på altid at kunne stå til rådighed for dig, selv hvis der er tale om en akut flytning, så kontakt os og vi finder den bedste løsning.
Ja, vi inkluderer forsikring af dine ejendele fra IF Forsikring i vores flyttetilbud.
I det meget usandsynlige tilfælde at dine ejendele skulle blive beskadiget under flytningen, dækker vores forsikring alle dine genstande.
Alt efter aftale vil regningen blive sendt til din e-mail efter flytningen er fuldført.
Derfra har vi en betalingsfrist på 3 dage.
Thuesens Møbeltransport ApS er et danskejet flyttefirma i Aarhus. vores erfaring sikrer en nem og smertefri flytning - i alle størrelser.
Når vi udfører et stykke arbejde, er det med fuld forsikring af dine ejendele. Standardforsikringen dækker op til 50.000 DKK pr. enhed og 2 mio. DKK pr. flyttelæs.
Vi er et professionelt flyttefirma, der klarer alle former for flytning - privatflytning og erhvervsflytning!
Firmaet har eksisteret i mange år, erfaringen er givet videre fra Tommy Nielsen og kollegaer til sønnen Oliver.
Alle rettigheder forbeholdes Thuesens Møbeltransport ApS v/Oliver Andersen
© 2024 Thuesens Møbeltransport – Designet af Aveo web&marketing